9 клас історія України


Тема Україна на початку XX століття перед викликами модернізації
Підтема1Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянської України.

Завдання для виконання: (на 14 квітня)
1 Повторити з курсу  всесвітньої історії особливості економічного розвитку провідних країн світу у другій половині 19 століття (монополізація, види монополій, концентрація виробництва, вивіз капіталу, модернізація, промислова революція та її наслідки).
2. Відповісти на питання (параграф 27 п.1)
1) Що характерно для економічного розвитку Наддніпрянської України на початку 20 століття.
2) Які галузі виробництва розвивалися в Україні,чому саме вони?
3) Які нові промислові центри з'явилися в Україні в цей період?
4) Які і чому галузі виробництва були малорозвинуті в Наддніпрянській Україні?
5) Які  висновки можна зобити з таблиці на с.185 про вплив на життєвий рівень населення наведених даних?
6) Які види монополій переважали в Україні. Наведіть приклади.
2. Визначити регіональні цетри сцеціалізації сільського господарства (п.2)
наприклад, Степова Україна - зерновий
Правобережна Україна - ... і т.п.
3. Особливості кооперативного руху в Наддніпрянській Україні.
4. Бажаючі готують презентацію "Україські меценати" ( прізвища і коротка інформація про них знаходиться у п. 3)

Підтема 2: Політизаціята радикалізація українського національного руху. Створення і діяльність політичних партій 

Завдання (на 15 ківтня)
1.Заповнити таблицю на сторінці 202   (матеріал у параграфі 28).
2. Виконати практичну роботу, умови яккої розміщені у параграфі 29.

Шановні учні! для засвоєння матеріалу вам допоможе не лише підручник, а і перегляд відеоролика і тренувальні вправи.







Тема  "Україна в російській революції !905- 07 років. Діяльність украхнської парламентської громаду I і II Державних думах

Завдання на 22 і 23 квітня

1. Повторити причини, характер першої російської буржуазно- демократичної революції ( параграф 22 п.5.) .
2. Виписати у зошит, словник поняття: страйк, чорносотенці, українська парламентська громада, Товариство українських поступовців.
3. Знати основні події революції в Україні під час революції , зробити висновок про наслідки цих подій (параграф 30 п.1)
4. Знати суть Маніфесту 17 жовтня 1905 року ( параграф 30, п.1)
5. Виписати досягнення українського національно-культурного руху у роки революціії (п.2).
6. Оформии таблицю "Діяльність українських парламентських громад у Першій та Другій Державних  думах (параграф 30, п.3).

Шановні учні у засвоєнні матеріалу вам допоможе параграф 30 ,  перегляд відеоролика і тренувальні вправи. 
                               Українські думські громади


Час існування
Лідери і кількість депутатів
Програмні вимоги
Друкований орган
















Тема Аграрна реформа П. Столипіна та її вплив на Україну. 
Україна у 1907-14 роках .
Після виконання завдань необхідно виконати підсумковий тест, який розміщеий нижче 30 квітня

Завдання на 29 квітня
1. Повторити ліквідацію кріпацтва  у 1861 році і причини суперечностей в аграрному питанні (параграф 22 п.1, всесвітня історія).
2.Повторити сут аграрної реформ П. Столипіна (параграф 22, п. 6, всесвітня історія)
3. Розгляньте табличку на с. 210 "Цілі аграрної реформи" і відповісти на питання перед табличкою (письмово).
4. Визначити економічні та соціальні наслідки реформи Столипіна. (письмово, параграф 31 , п.1)
5. Визначии особливості реформи Столипіна в Україні (тезісно, письмово, параграф 31, п.1)
Завдання на 30 квітня
1. Заповнити таблицю (параграф 31 п.2 і 3, коротко, тезами)


Посилення національного гніту у 1907-1914 р.р.
Український політичний та національно-культурницький рух у 1907-19144 р.р.




2. Заповнии таблицю ( стор. 216-218)

             Товариство українських поступовців (ТУП)

Дата створення
Організатори
Програмні вимоги
(див. табличку с. 216 «Наша позиція»)
Результати діяльності











                      Підсумковий тест


Комментариев нет:

Отправить комментарий